יום ראשון, 11 בדצמבר 2011

יעיל נוע הציגה ביגוד אנטיסטטי חדשני בתערוכת פרודקטרוניקה 2011 בגרמניה

מאות מבקרים פקדו את הביתן של חברת K&K מקבוצת יעיל נוע בתערוכת האלקטרוניקה הבינלאומית פרודקטרוניקה 2011  (Productronica), שנערכה בין התאריכים 15-18 בנובמבר במינכן, גרמניה.

בביתן החברה הוצגו פתרונות טקסטיל מתקדמים וביגוד אנטיסטטי בעיצוב חדשני בין היתר, הציגה K&K ליין חדשני של בגדים אופנתיים, המותאמים במיוחד לדרישות של העובדים בתעשיות הביטחוניות, האלקטרוניקה והפארמה.

"ההתעניינות בתערוכה מעידה שהצלחנו לתת מענה לדרישות האופנתיות של העובדים ולייצר ביגוד אנטי סטטי אופנתי וצבעוני העומד בתקני איכות וייצור בינלאומיים קפדניים ביותר", אמר אורן גור, מנכ"ל קבוצת יעיל נוע. "המבחר הגדול שהצגנו והדגמים החדישים בלטו בנוכחותם בהשוואה למה שהציעו המתחרים והתקבלו בעניין רב. פרודקטרוניקה חיזקה עוד יותר את מעמדו של המותג של K&K ומיצבה אותנו כספק המוביל בתחום".

הביתן של יעיל נוע בתערוכת פרודקטרוניקה
התעניינות רבה במיוחד נרשמה במוצרים המדגישים את החדשנות של החברה, כולל המעיל האנטי-סטטי החדש של K&K והצעיפים והכובעים האנטי-סטטיים המיועדים לשימוש בחורף. לדברי ברק פינארו, מנהל תחום K&K ביעיל נוע, ייחודיותה של K&K נובעת מהיכולת לספק  בגדי עבודה ייעודיים ופונקציונאליים בזכות תכונותיו הייחודיות של הבד כדוגמת  הגנה מפני חשמל סטטי וחסינות לאש. כל זאת, תוך הקפדה על  איכות ורמת גימור גבוהים ומבלי לוותר על מראה אופנתי ועדכני.

פרודקטרוניקה, הנערכת אחת לשנתיים, נחשבת לתערוכה המובילה בעולם בקרב יצרני האלקטרוניקה העולמיים. בתערוכה השנה הציגו 1,234 מציגים מ-39 מדינות. מארגני התערוכה, ציינו כי השנה נרשם גידול של 34% בכמות המבקרים בתערוכה בהשוואה ל- 2009, כאשר הגידול העיקרי נרשם בקרב מבקרים מישראל, פולין, הונגריה ורוסיה. מספר המבקרים הרב ביותר הגיע מגרמניה, איטליה, אוסטריה, צ'כיה ושווייץ.