יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

יעיל פארמה מציעה שירותי ייעוץ לסטארט-אפים בתחום הביוטכנולוגיה והביופארמה

יעיל פארמה החלה להציע לחברות סטארט-אפ ישראליות בתחומי הביוטכנולוגיה והביופארמה שירותי ייעוץ. השירותים החדשים מיועדים להציג בפני חברות הפועלות בתחום, פתרונות המיועדים לשינוע ואחסון של מוצרים רגישים, תוך התייחסות לרמת לחות וחמצן, ספיחת ריחות ומניעת חשיפה לאור.

ההחלטה להציע את השירות נולדה בעקבות זיהוי צורך מצד חברות הזנק, העושות את צעדיהן הראשונים בתחום, ומתמודדות עם הצורך במידע זמין הקשור למבחני היציבות (Stability Tests).

במסגרת התוכנית, יגיע יועץ מטעם יעיל פארמה לחברה ויציג בפני החוקרים הרלבנטיים אלו אמצעים מוצעים כיום בשוק בתחום ההגנה על מוצרים בסביבה מבוקרת לחות ומבוקרת חמצן. כמו למשל, סופחי לחות, אריזות אלומיניום, אריזות פוליתילאן, סופחי חמצן, סמני לחות וטמפרטורה ועוד.

"לעיתים קרובות, אנו מזהים בחברות צעירות חסך במידע הקשור להגנה על מוצרים מנזקים של חמצן ולחות ולהתאמת סוגי האריזה. באמצעות השירות החדש, אנו מקווים לחשוף את הפועלים בתחום למגוון המוצרים הקיים בכדי לתת פתרון לבעיה," אמר נעם נהרי, מנהל תחום הפארמה בקבוצת יעיל נוע. "את בעיות היציבות ניתן לנסות ולפתור באמצעות הפורמולציה, או באמצעות יצירת סביבה שתבטיח את יציבות המוצר".
שירותי ייעוץ לסטארט-אפים
יעיל פארמה, מקבוצת יעיל נוע, מתמחה בייעוץ ומתן פתרונות טכניים מתקדמים לתעשיות הפארמצבטיקה, הביוטכנולוגיה והכימיקלים בישראל. החברה מייצגת את היצרנים המובילים בעולם בהגנה על מוצרים בסביבה מבוקרת לחות וסביבה מבוקרת חמצן. בין השאר, מציעה יעיל פארמה סופחי לחות, אריזות אלומיניום, סופחי חמצן, סמני לחות וסמני טמפרטורה, המיועדים לשינוע ואחסנת מוצרים רגישים.